Få adgang til mail, kontaktpersoner og delte kalendere overalt. Nu kan du arbejde, der hvor du arbejder bedst.
Bevar forbindelsen, uanset hvor du er
Vær altid opdateret, uanset hvor du er
Office 365 synkroniserer mails, kalendere og kontaktoplysninger på tværs af dine enheder i realtid. Så den er altid opdateret, uanset hvilken enhed du arbejder på.
Enkel planlægning Med delte kalendere kan du se, hvornår personer er ledige eller optaget når som helst. Det er nemt og stort set problemfrit at planlægge. Hvor som helst fra.
Beskyt dine mobile data Hvis du mister din telefon, er der ingen grund til panik. Med Office 365 kan du slette dataene på den eksternt for at forhindre uautoriseret adgang til dine oplysninger.
Lav meddelelser, der skiller sig ud
Skab et unikt udseende til dine meddelelser
Dine mails er flottere, når du opretter et brugerdefineret format, og mere virkningsfulde, når du medtager billeder. Begge dele er mulige med Office 365, som gør det muligt at sende meddelelser på op til 150 MB. Desuden får du 50 GB lagerplads pr. bruger, kan du beholde de meddelelser og filer, du skal bruge.
Opbyg dit brand Brug dit eget domænenavn til dine mailkonti, så virksomhedens navn bliver fremhævet, hver gang du sender en meddelelse.
Få avancerede mailfunktioner I nogle planer har du arkiveringsmuligheder for lovmæssig registrering og overholdelse samt eDiscovery til at identificere, opbevare og analysere data i hele din virksomhed.
Problemfri mail
En ren, reklamefri indbakke
Brug din tid på at kommunikere – ikke på at administrere dine mailkonti, bekymre dig om at beskytte din mail eller arbejde dig gennem en indbakke, der er fuld af reklamer. Med et forenklet administrationscenter og indbygget sikkerhed gør Office 365 det til en leg at administrere din mail.
Indbyggede værktøjer til administration Du kan få adgang til administrationscenteret overalt for at oprette nye brugermails, gendanne nyligt slettede konti, oprette brugerdefinerede scripts og meget mere.
Indbygget forsvar for sikkerhed Du får branchens førende beskyttelse mod malware og filtrering af spam for at beskytte din mail mod de allestedsnærværende mailtrusler.
Samarbejd om filer overalt
Gør det nemt at samarbejde via onedrive eller sharepoint. Få adgang til dine filer på tværs af enheder, og rediger dokumenter samtidigt.
Gem, synkroniser og del filer helt enkelt
Hav altid de nyeste versioner af filer
Når du gemmer dine filer online, er det nemt at lagre, organisere og dele dem, så du kan arbejde med dokumenter med medlemmerne i dit team, dele rapporter med forretningspartnere eller være i kontakt med kunder. Dine filer er altid opdaterede, så alle har adgang til den seneste version.
Få plads til alle dine filer
Med 1 TB lagerplads til personlige dokumenter kan du gemme alle dine filer online og få adgang til dem hvor som helst fra din pc/Mac eller fra din iOS-, Android™- eller Windows-enhed.
Del med enhver, du ønsker
Du kan dele filer i og uden for virksomheden. Du har altid kontrol over adgangen.
Del internt og eksternt
Du kontrollerer adgangen til filerne
I vores netværksforbundne verden er fildeling ikke begrænset til kontoret. Uanset hvad så kontrollerer du, hvem der kan få vist og redigerer hver fil. Du kan oprette, redigere og gennemse med andre for at undgå besværet med at sende filerne frem og tilbage og spare tid i processen.
Arbejd sammen om den samme
Nu behøver du ikke længere at rundsende mails med dokumenter, så du mister overblikket over, hvor den nyeste version befinder sig. Nu kan du nemt tilføje, besvare og spore kommentarer og statusopdateringer på én version af dokumentet.
Styrken i sociale netværk
Sociale netværk styrker samarbejdet og sætte gang i innovationen. Få automatisk opdateringer om dokumenter og websteder.
Koordiner dine projekter
Hjælp teams med at synkronisere deres arbejde
Hold alle opdaterede, og arbejd sammen som et team. Office 365 tilbyder mange forskellige måder, hvorpå du kan sikre dig, at alle hurtigt kan finde netop de filer, de har brug for, og at alle teammedlemmerne bevæger sig fremad sammen.
Opret et teambibliotek
Hold projektmails og delte dokumenter samlet på ét sted med en projektspecifik postkasse, som kun teammedlemmerne har adgang til, så I ikke spilder tid på at søge efter det, I har brug for.
Oprette et teamwebsted
Du kontrollerer adgangen til dit teamwebsted, og med automatiske politikker, beskyttelse og arkivering kan du sikre dine teamaktiver.